Van Nederlandse bodem komt het mannenondergoedmerk Vavoom. De tweede collectie van zeven limited-edition Vavoom heren-boxers kenmerkt zich door de vernieuwde pasvorm die perfect om de mannelijke inhoud past.
Want volgens oprichter Jan Kessels draait het bij Vavoom juist om die inhoud. Deze nieuwe lijn van heren-boxers heeft in vergelijking met andere merken een vernieuwde pasvorm gekregen, die uitgebreid is getest door een brede groep mannen. De vernieuwde boxer biedt zowel voor als achter een uitstekende support en dat bleek bij iedereen goed in de smaak te vallen. “Zodra je hem hebt gedragen, begrijp je wat we hiermee bedoelen,” aldus de ontwerpster, Melanie van Dijk.
Na het succes van hun eerste collectie mannenondergoed hebben ze bij Vavoom goed geluisterd naar hun klanten, wat resulteerde in een aanpassing van kwaliteit en kleuren. De strakke nieuwe collectie is van een verbeterde kwaliteit met een betere pasvorm tegen scherpe prijzen. In voornamelijk uni grijs-blauw- en wit-kleuren. De Vavoom-man is geen fotomodel.
Hij is trots op wat hij doet, heeft passie voor zijn vak en is sexy op zijn eigen manier. Hij combineert inhoud met sexyness. “Wij noemen dat professionally sexy,” aldus van Dijk. Vavoom gaat er vanuit dat wanneer je eenmaal hun boxers draagt, je geen ander mannenondergoed meer wilt.
Elk half jaar brengt Vavoom een nieuwe collectie boxershorts uit en ditmaal heeft Vavoom ook twee T-shirts op de markt gebracht.
|