Back to Top
Zondag 05 Apr
86426 users - nu online: 896 people
86426 users - nu online: 896 people login
VAN ONZE EDITORS
Share:







Printervriendelijke Pagina  
Fashion


door Bernardo van Eekhout in Mode & Lifestyle , 19 januari 2009

This article is also available in English


Organic Underwear

Het Deense modelabel Mads Norgaard-Copenhagen introduceert voor het eerst een underwear-lijn. Gemaakt van honderd procent biologisch katoen. Zonder lycra, enkel en alleen van katoen. Gefabriceerd in één van de oudste ondermodefabrieken in Denemarken. De collectie bestaat uit twee modellen: boxers met smalle pijpen en de welbekende slip. Beide modellen worden in zwart of wit uitgebracht. Als toevoeging zijn er tijdelijke seizoensmodellen met politieke teksten op de elastische tailleband. Zo staat er op de witte boxersband “Free Tibet” en op de zwarte “Obama for President.”


Want volgens Mads Norgaard “moet jouw ondermode je ondersteunen in wat je gelooft en waar je voor staat.” Er bestaan echter ook modellen zonder tekst of logo. Sinds september is er op de begane grond in de Bijenkorf te Amsterdam een shop-in-shop geopend van Mads Norgaard Copenhagen.
Voor meer info www.madsnorgard.com



Zwart domineert wintercollectie No Excess

Het van oorsprong Nederlandse merk No Excess richt zich op jonge, trendy mannen (20+). En met vier collecties per jaar speelt No Excess in op de laatste ontwikkelingen en trends. In de nieuwe wintercollectie speelt zwart een belangrijke rol. Maar de winterlook is allesbehalve somber te noemen. Door het veelzijdig gebruik van contrasterende stoffen en computer related artworks is het totaalbeeld vernieuwend.

De hoofdcollectie bestaat uit verschillende stoffen zoals het supersterke canvas, en zwart en indigoblauw gecoate denims. No Excess laat vooral een donkere en stoere collectie zien die niet in de gebruikelijke hokjes is te plaatsen. Geheel in overeenstemming met hun slogan: “Change your perspective.” Want hoe je de collectie ook bekijkt, elk detail daagt uit tot een nieuwe en verfrissende kijk op de wereld!




Yves Saint Laurent Pour Homme

Dit najaar lanceert Yves Saint Laurent drie tools voor een stralend uiterlijk. Drie mannelijke gebaren om er in alle omstandigheden meester over te blijven hoe je eruit ziet. De producten zijn viriel, handig en gebruiksvriendelijk. De “Soin Anti-Fatigue” is een verkwikkende stick die de huid onmiddellijk in één enkel gebaar kracht geeft.

Het doet ieder teken van vermoeidheid op de huid verdwijnen en zorgt voor een matte en stralende huid. Het verzorgingsproduct “L’Hydratant Bonne Mine” heeft een drievoudige werking. Het garandeert hydratatie, welzijn en een stralende teint. Tevens beschermt deze gel de huid en geeft haar een licht gebronsde kleur. Beide producten ruiken overigens lichtjes naar Yves Saint Laurent Pour Homme.

De meest gewaagde tool is de “Touche Eclat Pour Homme.” Een geprofileerd penseeltje dat onmiddellijk en heel eenvoudig kan worden gebruikt. In een oogwenk kunnen alle tekenen van vermoeidheid of onregelmatigheden van de huid worden gecamoufleerd. Voor een scherpere en diepere blik.
Verkoopsprijzen: Soin Anti-Fatigue € 38,47; L’Hydratant Bonne Mine € 38,47; Touche Eclat Pour Homme € 33,37.

















GERELATEERDMEER VAN BERNARDO VAN EEKHOUTMEEST GELEZEN VAN BERNARDO VAN EEKHOUT

Fashion

Bernardo van Eekhout, in Mode & Lifestyle op 20 januari 2020
Reageren? Jouw reactie:

Je naam:
Email (wordt niet getoond):
min. 15 karakters, geen links of html svp




















bottom image




Entire © & ® 1995/2020 Gay International Press & Stichting G Media, Amsterdam. All rights reserved.
Gay News ® is een geregistreerde merknaam. © artikelen Gay News; duplicatie niet toegestaan. Opname uitsluitend na schriftelijke toestemming van uitgever, met verplichte bronvermelding gaynews.nl. Door derden overgenomen artikelen worden in rekening gebracht, en zo nodig geincasseerd. Gay News ISSN: 2214-7640, ISBN 8717953072009. Gay News op Wikipedia.
Volg Gay News:
Twitter Issuu
RSS RSS Editors
zelfstandige Escortboys

CMI
Neem contact op
Abonneren
Adverteren






© 1995/2020 Gay News ®, GIP/ St. G Media